Nikola Tesla

Tesla’nın Deneyi ve Alaska Depremleri

Dünya’nın görmüş olduğu en zeki bilim adamlarından olan Nikola Tesla, kendi döneminden sonra dahi birçok bilim adamının üstünde bir zekaya sahip olup günümüzde bile halen en çok patenti bulunan bilim adamı ve mucittir.

Böylesine zeki bir adamın sözleri ise yıllar geçmesine rağmen halen gizem perdelerini korumaya devam etmektedir. Nikola Tesla’nın ” Eğer, 3 – 6 – 9 sayılarının görkemini bilseydiniz. O zaman evrene bir anahtar olurdu ” sözüyle bu sayıların sırrı ile ilgili ipucu veriyor gibiydi.

Tarih 1898 yılını gösterdiğinde New York’ta bulunan 48 E. Houston caddesi üzerinde laboratuvarı bulunan Tesla, bulunduğu bölgeye polisler, ambulanslar ve gazetecileri çağırmıştı. Gelen gazetecilere açıklama yapan Nikola Tesla, ” titreşimler ile ilgili denemeler yapıyordum, erenkoy
atakoy
besiktas makinelerin binanın titreşim sistemi ile uyum sağlayıp sağlamayacağını merak ediyordum. Makineyi çalıştırdığım zaman tuhaf bir çatlama sesi duydum. Sesin duyulması üzerine asistanlarıma sordum. Onlar da sesin nereden geldiğini bilmiyordu. Makinenin gücünü arttırınca biraz daha yüksek çatlama sesi duyduk. Makinenin gücünü daha da arttırınca laboratuvar’da bulunan ağır makineler uçmaya başladı. Böylece ben elimdeki çekiç ile makineyi kırarak bu durumun ilerleyişini durdurdum.
diyerek o dönem ve günümüze kadar olan süreç dahil üst düzey bir bilim araştırmasının ilk ipuçlarını veriyordu.

Bu deney sonucunda deprem olmuştu. Farklı bir noktada oluşan depremin oluşturucusu Nikola Tesla idi. Nikola Tesla, Colorado Springs’ten Alaska’daki 1899 Eylül Cape, Yakatağa ve Yakutat Koyu depremlerine neden oldu.

3 Eylül 1899 [9, 3, 9]

6 Eylül 1899 [9, 6, 9]

9 Eylül 1899 [9, 9, 9]

Meşhur sözünü bu 3 depremden sonra meşhur sözünü dile getirmiştir. 3 ve 6 rakamının sırrını çözen 9 o zaman evrenin anahtarı olurdu diyordu. O gün keşfedilen makine, bugün Alaska bölgesinde halen aktif bir şekilde kullanılan HAARP teknolojisine ait. Hatta olaya biraz da biz komplo teorisi katarsak

17 Ağustos 1999 Gölcük Depremi [9, 9, 9]

Depremin saati ise 03:02

Bu acı depremin tarih ve saatinde 3 ve 9 oldukça net görülmektedir.

ÇARPIMA GÖRE EŞLEME TABLOSU VE TESLA!

Geçtiğimiz seneler içinde Phoenix Arizona’da antik eşyalar satan bir dükkan içinde Abe Zucca tarafından Nikola Tesla’ya ait bir tablo çizimi bulundu. Bu tablo 3  6 9 sayılarının esrarengiz yapısını ortaya çıkartacağına inanılan tablo bir çok çözümsüz matematik probleminin de çözülebilmesi için yardımı olacağına inanılıyor.

Abe Zucca tablonun bir kopyasını çıkartarak matematikçilere bu tabloyu gösterir. Matematikçilerin yaptığı açıklamalar ise Nikola Tesla’nın nasıl bir dahi olduğunu gösterir nitelikte.

Matematikçilerin yaptığı açıklama ise şu şekildedir.

Oluşturulan diyagram çok sezgisel bir yapıya sahip. Sayıların hepsi 12 pozisyonlu spiral bir yapıya sahip. 12 ve 12 sayısının katları kompozit sistemin en yüksek seviyesidir. Dünyanın bir çok alışkanlıklarında da bu yüzden 12 sayısı kullanılır. Bir senenin 12 ay olması, 12 inç 1 ayak genişliği olması, Bir gün 24 saat ve günün yarısı 12 saat olması gibi birçok olayda gözlemlenebilir. 2, 3, 4, gibi sayılar 12’ye bölünebilir. Yani daha kısa özetlemek gerekirse her 12 sayı için 4 asal sayı bulunmaktadır. Ortaya çıkan sonuçlar, Nikola Tesla’nın 9 sayısının gizemini çözerek evrenin anahtarı sahibi olduğunu gösteriyor.

Map To Multiplication

3, 6, 9 İle İlgili Bazı Bilgiler

Onluk sayı taban sisteminde 0 somut olmadığı halde bulunmaktadır. Geriye kalan sayılar ise tanedir.

Antik çağ’da yaşamış Plotinus sözleri derlenerek her biri bölümden oluşan 6 kitap yayınlandı. Bu kitaba Enneadlar adı verildi. Anlamı ise dokuzlular anlamına gelmektedir.

Bu Enneadlar, Yunan ve Mısır toplumlarında yasal bir sistem olup kozmosa hakim olan 9 tanrıyı simgelemektedir. Bu konu ayrıca Onluk taban sayı sistemi ile alakalıdır.

Antik Maya toplumunda en ünlü piramitlerden biri olan Chichen Itza piramidi üzerinde bulunan gözlem evi dokuz seviyeli bir yapıya sahiptir.

Dünya, Güneş ve Ay yapılarının çapına baktığımız zaman

Ay: 2,160 mil [2+1+6+9 = 9]

Güneş: 864,000 mil [8+6+4 = 18 & 1+8 = 9]

Dünya: 7,920 mil [7+9+2+0 = 18 & 1+8 = 9]

Dini inanışlara göre Dünya 6 günde yaratılmıştır.

Lafın kısası, Nikola Tesla zamanın ötesinde bir dahi olduğunu bir kez daha kanıtlamış durumdadır. Acaba dediği gibi 3 ve 6 rakamının sırrına vakıf olursak 9 rakamı ile evrenin anahtarlarını alabilir miyiz?

3 YORUM